Monday, November 27, 2006

Tuah badan

Tepuk dahi. Panik sekejap.
Bertuah badan.. satu tahun memandu tanpa lesen tapi tak kena tahan.

No.KP:
Nama:
Tempoh: 17/11/2004 - 16/11/2005


Aku dah renew dah tadi. Aku perasan lesen mati sejak last week lagi.
Testing my luck eh..
Hohohoh..

15 Comments:

Anonymous akuler said...

aku ingat aku je yg memandu lesen mati tanpa disedari selama 2 bulan... rupanya ada yang laaagiii pelupa dari aku! hehehe

2:48 PM  
Blogger zwitterion said...

mak aii....hehe.baru sedaq lesen mati..jgn diulang sih..

3:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

lesen mati..?
why dont u throw in oso cukai pintu tak bayar..cukai pendapatan lambat hantaq..bil telephone..bil letrik..bla..bla..plus saman paking 2 tahun lepaih yg masih kat bonet..
hhrrmm..like they say "life is a mess"

Mess(iah)

3:57 PM  
Anonymous orang biasa said...

hoHooo..nasib anda terlalu baik. apakata anda tunda lagi setahun utk renew..owh, ko dah renew..malangnye

4:01 PM  
Blogger 13may said...

peh! memang hebat...kagum sgt:D

4:10 PM  
Blogger Titicaca said...

tahniah kerana berjaya melepaskan diri selama setahun...dapat save RM30 tu...hui..makcik kayo!!

11:20 AM  
Blogger Titicaca said...

tahniah kerana berjaya melepaskan diri selama setahun...dapat save RM30 tu...hui..makcik kayo!!

11:20 AM  
Blogger Suri Rahsia Abang said...

org gelugoq.. err ada tau dak bilik kosong belah2 utara?

3:26 PM  
Blogger amanitium said...

peh, boleh tahan ni... ada kuasa nak berselindung dari pihak berkuasa ni...

4:26 AM  
Blogger orochi said...

hahaha.. aku abis terer pun memandu 2 bulan lesen mampus.

6:13 PM  
Blogger Azer Mantessa said...

wooooo ... berani :-)

7:56 AM  
Blogger blackpurple said...

Rugi la macam tu..Kalau 2020 baru sedar kan best...banyak jimat tu...hehehe



Komen mengarut sikit nih...

5:41 PM  
Blogger kemat said...

nsib tak kne saman

12:35 AM  
Anonymous orang biasa said...

hapdet..hapdet..

12:46 PM  
Blogger Monster Mom said...

power tuh... jampi serapah tu jgn nak kedekuts !
bagi pak polisi yg terbaca..hehe... korang dah rugik satu saman nih...

3:04 AM  

Post a Comment

<< Home